به امید یه روز خوب...







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





تاحالا شده...؟

تاحالا شده بخوابی تاپ تاپ قلبت نذاره؟

فک کنی خدایا اونم خوابیده یا که بیداره...؟

شده جلوی آیینه بشینی پر بگیره تن لب هات جای دستامو ببینی؟

شده بخوای بخندی غم و غصه هات نذاره؟

بگی بیا به خوابم...اما خوابت نذاره؟

شده بخوای برگردی اما غرورت نذاره؟

چشمت به گوشیت هی باشه تا شاید بخنده برات دوباره؟

شده عکسشو بیاری گریه کنی...بخندی به یاد من دوباره باز چشماتو ببندی...

دل من تنگ تو میشه اما فایده ای نداره میخوام بمونم اما انگار دنیات وفا نداره .

من با خیال تو خوشم تو با خیالاتش خوشی.من با گریه میخوابم تو به یاد اون مستی

من با گریه میخندم تو با خنده هاش میری ...

توی اسمون آبی راستی تو چقد درگیری...؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا & مسعود در 21:20 | |